Pages

nuff head

Followers

alhamdulillah. hehe aik, terseyum plak yer penulis blog cakap kosong ney! =)

Lewat malam tadi, dekat tengah malam jugak la, aku online, cek blog cakapkosong2011.blogspot.com ney, rupa-rupanya sudah ada dua orang yang telah klik butang follow aku kat sidebar tu! apa yang aku rasa?? Apa lagi, rasa gembira la kerana blog ney baru lagi dibangunkan oleh aku ! yeaaa


Sekali lagi terima kasihla kepada mereka! Thanks taw. Alaa bukannya apa, sebagai orang yang baru buat blog ney, rasa gembira sangat apabila ada follower. kehkeh Harap selepas ini akan ada lebih ramai lagi yang akan meng'follow' blog ini yer! Terima kasih daun keladi, kalau boleh datang lagi taw!

Apa yang penting di sini, aku pun kena rajinkan diri supaya lebih rajin+gigih untuk ber blogwalking ke blog-blog lain. Baca blog-blog orang akan menambahkan ilmu pengetahuan kita kan kan. (anggukla korang hehe) bak kata orang, jauh perjalanan, luas mata memandang!

Apa-apa pun, jom kita ber blogging yer! selamat berblogging dan selamat beramal !

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments: