Pages

nuff head

Followers

my first post !

yeah ! pada pukul, lebih kurang 830am, terbinalah blog aku ! haha suka la sangat kan. blog yang beralamatkan cakapkosong2011.blogspot.com ney, khas untuk diri aku untuk menulis dan juga berkongsi apa sahaja maklumat penting, info menarik bersama pembaca blog ni, insyaallah. =)

jadi, dah ada blog ney, memang kena menulis la kan. haha memang lepas ni, aku akan cuba untuk buat yang terbaik, cuba untuk menulis dan tidak kurang pentingnya perkongsian ilmu antara kita sesama blogger ye tak. apa sahaja yang terlintas, atau apa sahaja idea yang aku ada, akan aku coretkan di blog ini.

tambahan, aku juga harap dengan terbinanya blog ini, dapat la aku menambah rakan-rakan blogger. nanti dengan adanya rakan blogger ney, dapatla aku belajar daripada diorang ni nanti macam mana nak berblogging dengan betul, dan boleh bertukar-tukar pendapat. tentang pelawat blog ney, aku harap ada la yang sudi baca blog aku yang tidak seberapa ney. takpe, yang penting menghasilkan post post yang bermutu, dan juga rajin mengupdate blog ney, insyaallah ada pembaca tersendiri . kan kan =)

selamat berblogging dan selamat beramal !

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments: